Laissez les larmes tombent

Hai

Vad kan jag säga, den här dagen har varit hemskt. Jag har inte sovit riktigt bra på tre dagar, det mesta beror på stress och jag som vanligt pressar mig själv att jag måste göra så mycket. 
Det brukar bara leda att allt går fel.
Genom att jag har svårt att hantera stress får jag som sakt svårt att sova och blir alltid illa mående då jag ska äta.
Idag har jag inte fått i mig någonting förutom en halv energi dricka för att undvika att somna på lektionerna.

Jag har inte velat ha något med folk och göra det senaste dagarna, vill bara vara hemma och stänga in mig i mitt rum.
Så när jag kom hem från skolan ville jag bara undvika alla men min bror övertygade mig att vi skulle kolla på Hobbit tillsammans.
Jag ångrar inget, jag är så glad att jag och min bror har ett sådan bra band emellan oss. Han finns alltid där och stöttar en och kan säga att det var den ända personen jag orkar vara med idag.

Jag har inget mer att skriva om direkt och vill inte dela med mig utav mina deprimerade tankar så bai!!





What is you name? 。◕‿◕。
Remember me?

E-postadress: (Mihihi,it's only me that can see 。^‿^。)

Hai, do you have a blog?

Comment otherwise I'll haunt you in your dreams!

RSS 2.0