Jul shopping

 
 
                  
 
Hai!
 
Den här dagen har både varit bra och dålig. Jag var jätte ledsen på morgonen, genom att jag inte har sovit ordenkligt under hela veckan så råkade jag försova mig igen, i vanliga fall brukar jag gå upp kl 6 men sov till 6.40, så pappa blev rasande på mig och jag kunde inte sluta gråta för han vet gott och väll att jag har problem med sömn. Jag kände mig less på att ingen kan se saker i mitt perspektiv, jag tyckte speciellt att han borde förstått av alla människor. 
Men dagen uttvecklades till något bättre för jag har ett par så otroligt bra vänner vid min sida som fick mig påbättre humör. Sedan efter skolan åkte jag och några vänner till Borlänge för att handla Julklappar. Jag fick köpt till alla jag vill och vi hade jätte mysigt. När vi nästan hade shoppat klart så tog vi en mysig fika på Espresso house, jag provade en ischai och den var jätte god, rekomenderar faktiskt, de andra tror jag tog choklad och mocha frape. Sedan fick vi skjuts hem utav min otroligt snälla mamma för det gick som vanligt inga bussar och vi orkade inte krångla med tåg. När vi åkte hem så snöade det och inte lite heller, så jag hoppas det stannar nu. 
Om en vecka ska jag åka till Sthlm och gå på Japan loppisen med Matilly, jag längtar så mycket.
Det är mindre en två månader sen vi träffades på Seremedys last live  och saknar både henne, Liza och Amanda så otroligt mycket.
Vill bara träffa alla igen och uppleva den 20/9 igen och igen. Saknaden är så stor 
 
 
 
 
 
 



What is you name? 。◕‿◕。
Remember me?

E-postadress: (Mihihi,it's only me that can see 。^‿^。)

Hai, do you have a blog?

Comment otherwise I'll haunt you in your dreams!

RSS 2.0