Japan flea market

Hellu!
 
Jag måste bara berätta om min fanatstiska helg, allt började med att på fredag morgonen kollade jag på min brors klass Lucia tåg. De var jätte duktiga även om min bror såg ut att lida under hela framträdandet.
Direkt efterått åkte jag till station och hoppade på tåget som skulle ta mig  till Västerås, där jag fick byta till ett annat tåg som gick till Stockholm. 
Jag träffade söta Matilly i centrum och vi åkte hem till henne. Sedan åkte vi till Hallonberga där Japan loppisen var. Vi stod i 1h och ca 45 min i den långa kön för att komma in till Japan loppisen. Det var ganska tråkigt att vänta men hade ett otroligt roligt sällskap till hjälp för att liva upp stämningen. Men det var så värt det att vänta så länge för när vi väll kom in så hade vi jätte kul! O(≧▽≦)O
Vi träffade Seike, Zave och Freddy och genom att jag är otroligt blyg vågade jag knappt prata med dem.
Men som tur va så vågade jag tillslut fråga Seike om jag och Matilly kunde ta en bild med honom. Vi fick sedan båda två en varsin kram och hans kramar är så mysiga.(´∀`)♡
Jag och Matilly hade tänkt fråga Freddy och Zave om vi också kunde få ta bild med dem men vi vågade inte, hihi.(。・ω・。)ノ♡
Jag såg många bekanta ansikten där men som sagt var jag för blyg för att säga hej till någon,
men det var okej endå. Jag köpte ganska mycket om jag ska vara ärlig men skriver ett inlägg imorgon för det är för mörkt för att kunna ta bilder på sakerna nu.
Men genom att vi kom in så sent så stannade vi ganska länge där, sedan åkte vi hem till Matilly och så sov jag över. Vi hade jätte roligt under kvällen och tror inte jag har skrattat på så länge. 
Dagen där på slöade vi mest tills jag skulle åka hem, vi åkte till centrum tidigare för skulle möta upp mamma där. Men istället för att bara äta middag med henne följde Matilly också med.
Vi åt på den oroligt söta Sushi resutangen som jag har tidigare varit på med Amanda innan Seremedy konserten för några månader sedan.( TДT)
Men det var otroligt svärtsamt när matilly och jag skildes åt på stationen, jag saknade henne på en gång hon lämande mig.。゚( ゚இ‸இ゚)゚。
Och tågresan på 3h fick mig inte på bättre humör. När jag kom hem mötes jag av snö och kyla. 
Inget vidare välkomande men ändå snö kom och det gråter jag aldrig över.
Jag packade upp min väska pch la mig sedan direkt i sängen när vi var hemma.
Var så otroligt trött efter att varit så nervös hela tiden och så var det väldigt mycket folk överallt.
Men det var kul, önskade jag kunde flytta till Stockholm, då finns det mer att göra än vad som finns i min lila håla till stad.
Jaja är väldigt trött nu så ska sova, Baiii! ( ˘ ³˘)❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



What is you name? 。◕‿◕。
Remember me?

E-postadress: (Mihihi,it's only me that can see 。^‿^。)

Hai, do you have a blog?

Comment otherwise I'll haunt you in your dreams!

RSS 2.0