English blog?!

 
 Hai!
Jag har tänkt länge om jag ska börja skriva på Engelska istället. Det är både effektivare för mig och ni som läsare.
Jag får träna mer på språket och så tycker jag det Engelska språket är betydligt finare än det Svenska språket.
Och genom att Engelska är ett av de störta språket så kan nästan alla förstå det.
Så vad tycker ni? Ska jag fortsätta skriva på Svenska eller ska jag börja skriva på Engelska? 
 Snälla kommentera era åsikter så jag kan se dom!
 
I've been thinking for a long time now if I be starting to write on english instead. It's both more effective for me and my reader. I get to practice more on the language and I also think the english language is considerably beautifully then the Swedish language. And through that english is one of the biggest language so can almost everyone understand it. So what do you think? Should I continue  write on Swedish or should I start to write in English?
Please comment your opinions so I can see them!

 
 
 
Julia ;DD
2014-12-07 @ 18:35:12
URL: http://llollan.blogg.se

Jag tycker att du kan köra lite blandat, för nog kan de ändå vara skönt att skriva på svenska ibland?

Svar: Okej tack för både kommentaren och för åsikten. Det här ska jag använda mig av😘
Remendy

maria
2014-12-08 @ 00:26:30

på svenska skriver du nt svenska och engelska med stor bokstav i början shit

Svar: Jag är ledsen men jag förstår dig inte riktigt
Remendy

milina.blogg.se
2014-12-08 @ 04:40:29
URL: http://milina.blogg.se/

bra träning! :)

pandan
2014-12-08 @ 18:04:06

snälla fortstätt skriv på svenska..................................

Svar: Jag tror jag kommer variera lite, så det kommer ibland bli engelska och svenska inlägg. Hoppas det är okej. :*
Remendy

Josefin - Vinn ett EGOPAKET FRÅN GNIZTRA!
2014-12-08 @ 18:06:02
URL: http://tejasmamma.se

Kör på engelska, det är en bra träning =)

Svar: Okej tack, engelska blir det då! :3
Remendy




What is you name? 。◕‿◕。
Remember me?

E-postadress: (Mihihi,it's only me that can see 。^‿^。)

Hai, do you have a blog?

Comment otherwise I'll haunt you in your dreams!

RSS 2.0