Japanloppis!

 
Hellu!
 
Imorgon är jag ledig hela dagen för jag ska åka till Stockholm och träffa min saknade vän Matilly.
Jag har inte träffat henne på två månader sen Seremedys last live. o(╥﹏╥)o
Vi ska tillsammans gå på Japanloppisen i Hallonbergen (Sundbyberg) och vi kommer ha så kul.
Längtar redan till imorgon och är så glad över att få vara ledig, jag mår hela tiden dåligt över det här med skola.
Jag trivs inte och jag pasar inte in bland de andra där.
Jag sticker inte bara ut pågrund utav mitt utseende mer för att jag har andra åsiker om saker, andra intressen osv. Jag har svårt att prata ut med folk och mina närmaste vänner bor inte ens i samma stad. Jag är oftast ensam även fast folk är omkring mig. Men jag ska försöka tänka positivt och inte drunkna i depression igen.
 
Jaja, ska packa klart i alla fall. Bai. ♡(^▽^)♡
 
 
 
 



What is you name? 。◕‿◕。
Remember me?

E-postadress: (Mihihi,it's only me that can see 。^‿^。)

Hai, do you have a blog?

Comment otherwise I'll haunt you in your dreams!

RSS 2.0